marți, 28 februarie 2012

Trei metri deasupra cerului ...

Mă gîndesc dacă merit ceea ce-mi doresc ,căci îmi doresc ceva ce poate puţini oameni înţeleg sau cred în ceea ce-mi doresc eu.Eu da ,cred că există dragostea.De fapt ,sper s-o întîlnesc ,dar să fie acea dragoste sinceră şi inocentă şi lipsită de orice furtună.Vreau să cred că chiar există .
Vreau să cred că e real ca un băiat să rateze o petrecere pentru a fi cu mine în linişte pe un cîmp calm şi admirînd stelele noaptea.
Vreau să cred că e real ca el să picteze Graffitti-uri pentru mine.
Vreau să cred că e real ca el să vină acasă să ceară permisiunea părinţilor să ieşim . :))
Vreau să cred că e real să bage în seama tot ce-mi doresc şi tot ce-mi place.
Vreau să cred că e real să mă iubească sincer şi să-mi poată demonstra asta.
Vreau să cred că chiar o să-l întîlnesc într-o zi.Uneori , îl simt atît de aproape ,am impresia că e muult mai aproape decît eu îmi imaginez.
Alteori , mi se pare că nu o să îl întîlnesc niciodată.
Eu doar vreau să simt că mă iubeşte pînă la trei metri deasupra cerului ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu