sâmbătă, 25 februarie 2012

Cerul ...

Nu am admirat niciodată împreună stelele noaptea pe cer.Dar de foarte multe ori mi-am imaginat asta .De multe ori visez cum suntem noi doi împreună pe acea plajă bulgară ,doar noi doi ,şi privim noaptea stelele acolo sus şi tu îţi pui mîna pe faţa mea şi-ncepi să mă mîngîi şi eu încep să te sărut.Oare va deveni asta realitate ?
Ştii ,uneori simt că o să ajung la 50 de ani ,doar eu ,singură - cu o pisică.Simt că viitorul meu şi destinul meu e să rămîn singură .Nu ştiu de ce.Orice băiat îmi place practic nu mă observă.Parcă e special ca un blestem .WTF ?
Nu am comis nici o crimă,nu am furat , nu am minţit.De ce aşa pedeapsă ?
Cerule ,chiar am încredere în tine ,că o să îmi trimiţi un băiat care la fel te admiră ca şi mine în fiecare seara înainte de culcare şi în fiecare dimineaţă cînd îmi beau cafeaua şi-mi fumez ţigara.

2 comentarii:

  1. Parca mi-ai citit gandurile.Fix asa spun si eu doar ca eu spun ca o sa stau singura pana la 30 de ani nu50;))
    Asa e si la mine.De orice baiat care imi place, el nu ma place:|
    Insa eu nu mai vreau pe nimeni:-j

    RăspundețiȘtergere
  2. măăi mi-e aşa de greu ... eu îl am toată ziua aproape şi nimic ,înţelegi ?? asta-i horrible !

    RăspundețiȘtergere