marți, 14 februarie 2012

Tu decizi !

Ai simţit vreodată că nu ştii cine eşti ? Să simţi că nimeni nu te înţelege ,că nimeni nu vrea să te asculte ,că nimeni nu te vrea în preajmă ... ai simţit un 14  februarie singură ? Ai aşteptat vre-un Sms de la el care ,totuşi ...nu a venit.Nu a durut ? Nu ţi-au apărut gînduri că a ieşit cu alta ? Nu crezi că viaţa e un rahat ? Nu zic acum doar de dragoste...vorbesc la general .Am o minte de şaisprezece ani,cu multe vise , planuri,speranţe ,dorinţe ce nu ştiu dacă vor deveni vreodată realitate.
Astăzi ... e 14 februarie.Acum - ora 22:38 . În ziua întreagă ,am primit două sms-uri de felicitare,nici o invitaţie ,nimic.Stăteam şi mă gîndeam,care-i sensul anul întreg toţi să-ţi zică "uite ce eşti de nice " sau multe chestii de genu ...şi la o sărbătoare un băiat să nu fie în stare să te invite la o cafea.. ?Mi-ar fi ajuns.
Nu sunt o materialistă.Sunt ,de fapt,foarte simplă.Sunt brunetă,am părul lung...nu ştiu dacă figura mea e una foarte bună,dar nu mă plîng.Am ochii căprui .Am o inimă maaare , unde încap toţi.Nu caut prieteni cu bani şi nu îi resping pe cei fără.Am trecut prin multe periaode ale vieţii şi ştiu ce înseamnă asta.De fapt , nu ştiu ...Adică ,probleme cu banii nu am avut niciodată,dar am avut mulţi prieteni fără bani ,care nu puteau ieşi ...şi nu îi respingeam,dar mergeam la ei acasă şi stăteam cu ei.Nu-i normal să faci lucruri bune ?Nu e plăcut să ştii că faci pe cineva fericit ?Sinceră să fiu...Am dezgust de la majoritatea tinerilor şi tinerelor care umblă prin Cocos Prive sau prin Dom Michelle şi apoi ,nu doar că postează totul pe facebook sau alte site-uri de socializare ,încă şi comentează în stil mare ,astfel încît să vadă toţi cît sunt de bogaţi şi bine-îmbrăcaţi.Poate ceea ce scriu acum sună a invidie -dar chiar nu e.Doar încerc să mă pun în locul oamenilor mai simpli...Lor le e plăcut să vadă toate astea ?Ei nu au nici o vină de acest fapt-de lipsa banilor.De ce atunci să nu ţinem în noi tot glamurul ăsta şi toate întîmplările astea frumoase ...doar pentru a nu-i face pe ceilalţi să sufere ?
Sau vrei să-mi spui că tu nu te-ai simţit niciodată rău cînd părinţii nu te lăsau undeva pentru că nu ai fost destul de cuminte ?Ba da,fiecare a trecut prin asta.Poate trece şi acum...
Nimeni nu poate şti ce e în cealaltă familie.Ce se petrece de fapt cu prietenul tău bogat...Poate el nu e bogat ,doar face tot posibilul pentru a se manifesta în faţa ta,pentru a primi respectul , şi nu ingorul tău .De ce nu ne gîndim şi la asta ? Nu sînt puţini care procedează astfel ...
De ce să respingi un suflet de lîngă tine ,dacă e tot suflet...de fapt ,banii sunt ăia necuraţi şi mizerabili.Sigur că , fiecare avem nevoie de bani,fără asta-viaţă nu e.Dar ...nu pot să îmi imaginez cum poate cineva refuza pe altcineva care caută poate protecţie ,căldură , înţelegere,prietenie,sfaturi..care se bazează pe tine...e chiar banal!Nu , nu exagerez.Aşa sunt eu ! Mă ataşez de oricine.Am timp pentru a asculta pe oricine.Pot să ascult ore întregi fără să scot un cuvînt.Pot să vorbesc ore întregi fără să mă poţi opri.Pot să fac ce-mi propun.
Asta  e prima mea postare.Nu ştiu cum e ,poate e banală, poate e una ce v-a atins .E doar..prima mea postare şi primele mele gînduri.
Aveţi grijă de cei ce se apropie de voi ,căci nu ştii în ce moment o să ai tu nevoie de aceste sentimente din partea cuiva ,şi viaţa nu e mereu roză ..De fapt ,totul se plăteşte.Ai grijă !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu