luni, 27 februarie 2012

Atunci cînd simţi că eşti doar un accesoriu

Deja de mai bine de un an cred că încerc să-l uit şi nu reuşesc.Parcă mi se pare că gata a trecut tot ce simţeam ,iar apoi îmi dau seama că nu  e deloc aşa.
Împreună ne simţim foarte bine.Chiar ieri seara am mers la ziua de naştere a unui prieten comun.Acolo am băut cîte puţin vin , şampanie...cu tortă şi aşa mai departe.
Apoi au început îmbrăţişările,săruturile pe obraz etcetera.Era frumos în acel moment şi mă simţeam foarte bine.Dar cînd am venit dimineaţă la şcoală şi mi-am dat seama că am fost doar o distracţie ,mi-a dispărut îndată zîmbetul de pe buze.Da,am fost doar un accesoriu atunci.A vrut băiatul să se distreze şi dacă ,probabil ,ştie de sentimentele mele ,de ce să nu profite ?
Ştii , mă doare ...credeam că chiar ţii la mine un pic ,dar am realizat că nu e deloc aşa ,ci dimpotrivă ,mă foloseşti doar.Mă foloseşti mai ceva decît o cîrpă şi asta nu o să se mai întîmple,pentru că oricît de mult aş ţine la tine ,sunt şi eu o fată cu demnitate şi respect faţă de sine.Chiar cred că merit un băiat care să mă iubească,pentru că nu-s o persoană rea.Eu o să încetez să mă tot gîndesc la tine ,căci îmi pierd timpul cu asta doar.Nu  vreau să fiu un accesoriu ,vreau să fiu pentru cineva prima sa ţigară dimineaţa ,şi tu la sigur nu eşti acel om ,aşa că ...
O să mă concentrez asupra altor chestii,care să nu mă rănească şi să mă pună pe gînduri zile întregi .Deja un an.Chiar nu meriţi ,tu ...
Tu,acel băiat cu şapte feţi , acel ipocrit ce simte una şi arată alta ,acel profitor nenorocit.O să mi te scot din minte ,chiar şi hipnoză fac dacă e nevoie ,dar te scot.
Pînă acum îmi ascultam inima şi ignoram mintea ,ăsta e probabil motivul principal care te-a lăsat să ajungi atît de departe,dar gata.S-a terminat.
Nu o să mai fiu fraiera care stă şi plînge în sine în urma ta ,pentru că de fapt , nu eşti chiar o comoară ,dacă pînă acum nu ai ştiut nici să-mi accepţi sentimentele ,nici să mi le respingi .
Good bye..

2 comentarii:

  1. am trecut si eu prin asa ceva...asta e povestea mea....marea mea dragoste. un an jumate a durat si poate va mai dura dar cum sunt departe de el, cu facultatea am impresia ca l-am uitat. ultima data l-am sarutat la anul asta in ianuarie cand a fost aici.


    te foloseste sigur, schimba asta ! faptul ca ti-ai dat seama de asta e primul pas spre vindecare...este asa greu cu baietii de genul

    RăspundețiȘtergere
  2. păi da ... parcă mi s-a luminat calea ,ştii ...
    primesc puţine comentarii la postări ,dar sunt atît de convingătoare şi observ că sunt şi oameni care trec prin aceleaşi stări ca şi mine ,asta mă ajută .
    mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere