sâmbătă, 10 martie 2012

Nu mai ştiu nimic.

Mă simt într-o lume dementă din care nu pot să ies oricît aş încerca ,parcă ceva mă ţine acolo,e ca o mlaştină adîncă şi întunecată.Nu-mi mai ştiu motivele pentru care fac ceea ce fac.Ştiu doar că fac.Dar nu regret că fac.De fapt , mi-e deja indiferent.M-am săturat să vorbesc şi toţi să se uite la mine aiurea ,m-am săturat să-i las pe ceilalţi să-mi conducă viaţa.M-am săturat să mă simt încolţită din toate părţile.M-am săturat să mă înfund în tristeţe şi lacrimi de fiecare dată cînd mă gîndesc că îl iubesc ,dar lui îi e absolut indiferent.Da,m-am săturat de toate astea.Care-i sensul ?Pentru ce să mai trăieşti dacă tot ceilalţi îţi dirijează viaţa ?
De fapt ,se spune că pentru a reuşi în viaţă ,trebuie să ţii cont de sfaturile celorlalţi.Dar e vorba de sfaturile familiei,părinţilor , nu ?Eu sunt o naivă ,fraieră ,spune-i cum vrei .Sunt mult prea încrezătoare şi asta mă face mai slabă.Faptul că am prea mare încredere în oamenii greşiţi mă omoară pe dinăuntru.Şi mă doare...mă dor dispărţirile şi toate lacrimile şi acea senzaţie cînd simţi că ţi se rupe sufletul , dar totuşi,trebuie s-o faci.
Trebuie să faci ceva pentru a fi fericit.Sigur ,niciodată nu mi-aş crea fericirea pe nefericirea celorlalţi.
Dar ceilalţi despre care vorbesc eu probabil nici nu mai ştiu de mine.Probabil mă văd atunci cînd doar au nevoie de ceva sau de o fraieră ..mă rog.
Încerc să mă bag în pielea celorlalţi,chiar încerc.De fiecare dată.Şi uneori îi înţeleg ,dar alte ori nu -evident !!
Totuşi , vreau să fiu fericită .Ar trebui să las deoparte toate grijile pentru ceilalţi şi să mă bucur de viaţă ,căci nimeni nu ştie ce se ppate întîmpla mâine !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu